.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم استاندار ؛
مدیر کل دفتر شهری استانداری مازندران منصوب شد
بنا به پیشنهاد معاون هماهنگی امور عمرانی و طی حکمی از سوی مهندس طاهایی استاندار مازندران، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران منصوب شد. در این حکم آقای ....
مدیر کل دفتر شهری استانداری مازندران منصوب شد

در حکمی از سوی استاندار مازندران، سید علی اصغر حسینی به عنوان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری ، بنا به پیشنهاد معاون هماهنگی امور عمرانی و با توجه به سوابق تجربی و اجرایی حسینی به موجب این حکم علی اصغر حسینی به سمت مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران منصوب شده است.

در حکم انتصاب حسینی آمده است: امید است در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سرلوحه قراردادن شرح وظایف قانونی دفتر امور شهری و شوراها و تعامل مؤثر با شوراهای محترم اسلامی شهرها و شهرداران محترم و عدالت گستری با بندگان خدا ، خدمتگزاری به آحاد شهروندان و تعالی مادی و معنوی آنان و همچنین در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و اجرای دقیق سیاستها و مصوبات دولت خدمتگزار موفق و مؤید باشید.

سید علی اصغر حسینی پیش از این، مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استانداری بود.

وی در کارنامه خدمتی خود مسئولیت های مختلف دیگری چون مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران، فرماندار نور، مدیر کل سیاسی انتظامی استانداری مازندران، مدیر حراست کل شهرداری مرکز، مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری قم و کارشناس اداره کل بازرسی وزارت کشور در امور فرمانداری و شهرداری دارد.

سید یونس حسینی پیشتر مدیرکل شهری و شوراهای استانداری مازندران بوده که اکنون دارای مسئولیتی در سازمان بیمه مرکزی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 آذر 1390
مبارك باشد
یک دوست 26 آذر 1390
انتصاب شایسته ، بجا و ارزشمند جناب آقای حسینی بعنوان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران را به کلیه دوستان و آشنائیان تبریک عرض نموده و امیدواریم در امور محوله موفق و پیروز باشند
نا شناس 26 آذر 1390
چرا عقیل و یا حمید - کربلا منتظر ماست بیا تا برویم
یه فرشته 26 آذر 1390
چشم آقایون اصولگرا روشن مخصوصا آقای شجاعی امروز صبح در مراسمی در دانشگاه کشاورزی ساری می گفت : اجازه نمی دهرم در دولت اصولگرا اصلاح طلبی نفوذ کند . این اولیش
حسنوند 27 آذر 1390
انتصاب جناب آقاي حسيني - مدير سليم النقس ، ارزشي ، ديندار ، با اخلاق ، مردمي و ... را به سمت مديركل دفتر شهري به همكاران آن دفتر و حوزه معاونت امور عمراني تبريك مي گويم. آرزوي توفيق و موفقيت ايشان را دارم.
همرزم شلمچه و شرف دين و ايران 27 آذر 1390
سلام و درود بر استاندار اصولگرا انقلابي كه با انتخاب درست مردي مدير وكاردان و لايق و پيرو ولايت را بر سكان مديريت دفترشهري و امورشوراها نشاند.
نا شناس 27 آذر 1390
سيد علي اصغر علي زمان پشت و پناهت باشد.
نا شناس 27 آذر 1390
مديركل محترم دفتر امورشهري و شوراها استانداري . جناب آقاي سيد علي اصغرحسيني. . هرسشنبه منتظر حضورت هستيم
ن . ملكي 28 آذر 1390
انتصاب بجا و شایسته جناب آقای حسینی بعنوان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران را به کلیه همكاران حوزه معاونت امور عمراني و همچنين آن دفتر تبريك مي گويم امیدواریم با شايستگيها و درايت خاص و خستگي ناپذيري كه در وجود اين عزيز مي باشد تحول عظيم در آن مجموعه صورت گرفته و باعث افتخار و سربلندي در استان گردد .

نا شناس 28 آذر 1390
يادگار شلمچه .شرف الدينها به يادت هستن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.